lauantai 29. maaliskuuta 2014

Pakollinen treenitauko

Miten voikin olla niin vaikeaa, kun on ollut flunssassa eikä ole voinut treenata! Olisi niin ihanaa päästä liikkumaan. Parhaillaan on viides päivä taukoa treeneistä. Tänään olin jo töissä ja olin suunnitellut meneväni töiden jälkeen hölkkäilemään auringonpaisteeseen, mutta kyllä täytyy myöntää, että en ole vielä treenikunnossa. Kevyellä kävelyllä voisi käydä, mutta äh, olen treeneissä kaikki tai ei mitään -ihminen, joten jos en voi painaa täysillä, niin en tee mitään. :)

Sairausloman perusasento. :)

Perinteisesti olen ollut huono lepäämään riittävästi, kun on jokin tauti. Aloitan kuntoilun liian aikaisin, ja etenkin yskä jää helposti päälle. Todella lyhytnäköistä ja typerää, mutta en vain ole voinut itselleni mitään. Onko muita samanlaisia? Onneksi olen nyt näköjään viisastunut ja yritän malttaa mieleni. En todellakaan halua mitään pitkää, viikkoja kestävää tautia. On tämä rasvaprosenttiprojektikin ja lähden ensi viikolla minilomalle Ylläkselle. Eikä terveydellä todellakaan saisi leikkiä!

Viime viikot ovat olleet rasvaprosenttiprojektin kannalta kyllä tosi haastavia kiireen ja stressin takia, ja nyt tosiaan tämä flunssa vielä. On ollut muun muassa pintaremonttia ja kämppiksen etsimistä lyhyellä varoitusajalla. Jotenkin osasin odottaa, että kun stressi laukeaa, niin iskee tauti ja niinhän tässä kävi.


Keskiviikon illallinen, jäisiä mustikoita ja jääpaloja, kun kurkku oli ihan käsittämättömän kipeä.

Sikäli on mennyt hyvin, että olen välttänyt kohta kuukauden kaikkia sokeriherkkuja ja oikeastaan yhtä kertaa lukuun ottamatta muutakin epäterveellistä syötävää. Leipää on tosin mennyt jälleen liikaa ja remontti & flunssa sotkeneet treenejä, joten en osaa sanoa, onko rasvaprosentti laskenut. Luulisin, että vähän on, mutta pahoin pelkään, etten ole aikataulussa. Hiukan olen huolestunut, mutta katsotaan nyt. Sokerittomuudella voi olla yllättävänkin iso vaikutus, ainakin toivon niin.


Rahkaa ja banaaneja menee entiseen tapaan.

Eräs lukija muuten pyysi minua kertomaan, millainen on kotivatsatreenini, josta mainitsin viimeksi. Yritän tehdä siitä oman postauksen tässä joskus. Sitä ennen luvassa ainakin blogin yksivuotissynttärikirjoitus, arvio uusimmasta bodypump-ohjelmasta ja kuulumisia Lapin reissusta.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti