sunnuntai 18. tammikuuta 2015

Muutaman kuukauden kuulumisia


Tässäpä hieman kuulumisia.  Olen ollut tammi- ja joulukuussa jotenkin apealla mielellä. Muutto- ja työasiat ovat stressanneet, ja treenit ovat tuntuneet mitättömiltä jutuilta niihin verrattuna. Bloginkaan kirjoittaminen ei ole innostanut, kun ei ole ollut mitään erityistä raportoitavaa ja aika ollut kortilla.

Apeudesta huolimatta olen kuitenkin uskollisesti ja rutiininomaisesti tehnyt treenit. En ole saanut niistä mitään suuria elämyksiä, mutta eivät ne ikäviäkään ole olleet. Olen treenannut lähinnä sillä mielellä, etten ainakaan ottaisi voimatasossa ja juoksukunnossa takapakkia. Nyt kun olen muuttanut, niin sali sijaitsee onneksi kivasti tuossa 700 metrin päässä, niin ainakaan välimatka ei ole ollut este.

Jouluna Lohtajan salilla.

Ruokapuoli ei ole ollut esimerkillisimmästä päästä. Muuten olen syönyt kohtuullisen hyvin, mutta suklaa on maistunut. Varsinkin jouluna meno oli ihan mahdotonta. Söin varmaan pitkästi yli viisi rasiaa suklaata ja siihen päälle lukematon määrä torttuja ja pipareita. Oikeastaan koko joulukuu oli suklaalla mässäilyä. Onnistuinkin keräämään joulukuussa konvehteja syömällä 1,5 ylimääräistä kiloa, mutta valtaosa lienee jo karistettu. Marraskuun loppuun asti olin muutaman kuukauden sokerilakossa, ja se menikin tosi hyvin ja olo oli energinen.

Uskoisin, että pystyn helmikuussa jo vähän asettamaan tavoitteitakin treenirintamalla, kunhan saan tämän apeuden taltutettua ja to do -listaa lyhennettyä. Ensin haluan kuitenkin saada fiiliksen, että olen kohtuuhyvällä tasolla ja valmis aloittamaan kunnon treenaamisen. Muutaman kerran ihan viime päivinä olen jo saanut jonkinlaisia orastavia ilon tunteitakin salilla, joten ei tämä nyt ihan toivottomalta näytä.


Yövuoron jäljiltä lenkille.

Olen napsinut muutaman selfien blogia varten. Melko lihakseton tyyppi valitettavasti katsoo takaisin. Veikkaan, että jos menisin nyt kehonkoostumustestiin, niin luvut eivät lihasmassan osalta olisi lähelleäkään samat kuin vuosi sitten. Salilla jo kyseltiinkin, että olisinko kiinnostunut tekemään toisen kehonkoostumustestin, mulla kun on niitä pari valmiiksi ostettuna. Sanoin, että vasta sitten, kun olen saanut itseni takaisin kuntoon. Toisaalta ei mulla edes nyt ole sellainen olo, että haluaisin jättimuskelit. :)

Jaahas, minäpä lähden tästä töihin. Mukavaa sunnuntaita!

4 kommenttia:

  1. Ai olet muuttanut vai, ihanko yksiöön vihdoin? ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei sentäs! Osoite vaan muuttui ja vain yksi kämppis enää.

      Poista
  2. Hei! Minkälaisia vatsalihasliikkeitä teet? Esimerkiksi juuri juoksulenkin jälkeen? :) Mielenkiintoinen blogi!

    VastaaPoista
  3. Hei! Teen aika perusliikkeitä, esimerkiksi rutistuksia jumppapallon kanssa, jalkojen laskua ja nostoa selällään maaten ja kiertoja levypainon kanssa. Bosu on myös hyvä apuväline. Voisin yrittää tehdä tästä oman postauksen, jos löydän jonkun kuvaamaan avuksi. Vaikea selittää liikkeitä suusanallisesti!

    VastaaPoista